Jesienny projekt językowy dla uczniów naszego liceum odbywał się w dniach 19-26 listopada. Rozpoczęliśmy go wyjazdem autokarowym do Holandii, gdzie zwiedziliśmy Amsterdam, a w nim targ kwiatowy oraz Muzeum Van Gogha. Kolejny etap podróży przebyliśmy promem po wzburzonym Morzu Północnym. W Szkocji mieliśmy możliwość zwiedzenia kilku miast: Edinburgh, Stirling i Glasgow. Poznaliśmy historię Szkocji, muzea, uniwersytety oraz inne turystyczne atrakcje. Nocowaliśmy w schronisku i hotelu. Na każdym etapie oprowadzali nas lokalni, anglojęzyczni przewodnicy oraz wykonywaliśmy zadania językowe polegające na rozmowach z mieszkańcami miast. W drodze powrotnej zwiedziliśmy angielskie, portowe miasto Newcastle upon Tyne, skąd ponownie promem udaliśmy się do Holandii. Tydzień spędzony na projekcie był czasem bardzo intensywnym, bogatym w nowe doświadczenia i spostrzeżenia. Jesteśmy wdzięczni Grupie Concept Tours 3.0 z Łodzi za pomoc w realizacji projektu oraz rodzicom i nauczycielom za możliwość wzięcia w nim udziału.